Cine are nevoie de inchirierea unei masini in aeroport

Din ce in ce mai multi romani pleaca din tara din diverse motive: sa munceasca, sa invete sau sa inceapa o noua viata altundeva in lume. Mai devreme sau mai tarziu toti acesti oameni revin in tara, pentru o vacanta, un eveniment important in familia ramasa acasa.
De cele mai multe ori ei aleg sa calatoreasca cu avionul atunci cand se hotarasc sa vina in tara. Toate bune si frumoase pana aici, numai ca nu toti locuiesc in orasele cu aeroporturi. Din acest punct lucrurile incep sa se complice. Ori iau un taxi pana la gara sau autogara, ori merg cu taxiul pana la destinatia finala.

Taxiurile in sine sunt bune si utile dar numai pana la un punct. Un prieten care a venit, la un moment dat, in tara sa isi vada parintii, mi-a povestit despre neplacerile pe care le-a avut in aeroport, neplaceri legate de gasirea unui taxi. Ora la care aterizase avionul era dincolo de miezul noptii iar masini ioc. La un moment dat aparuse un taxi dar era genul care practica preturi prohibitive. Amicul s-a incapatanat sa nu mearga cu acel taxi, s-a inarmat cu rabdare si s-a pus pe asteptat. Imi povestea ca a avut cea mai neagra experienta legata de aeroportul din Romania si s-a felicitat inca odata ca a plecat din tara. A negociat cu mai multi taximetristi pana spre ziua, cand a gasit, in sfarsit, o masina care avea tarif normal si care l-a dus pana la gara. Prietenul asta al meu cred ca este si un pic ghinionist. Cu alta ocazie cand a venit in tara, s-a deplasat pana in oras cu autobuzul in care a avut nenorocul sa fie buzunarit de hoti. A ramas atunci fara acte.

Cand am aflat de ultima aventura neplacuta a prietenului meu am ramas socat ca inca mai sunt probleme cu taxiurile in aeroport si mi-am amintit ca exista de fapt o alta varianta pe care o scapasem din vedere si eu si el, inchirierea unei masini in aeroport. Asa ca ne-am pus sa studiem problema. Am fost placut surprinsi de ofertele firmelor care se ocupa cu inchirierea auto in aeroporturi.

masinaaeroport.jpg

Multe dintre aceste companii au formulare usor de completat, chiar pe site-urile lor, iar functionarii care raspund la telefon sunt foarte amabili, rabdatori si iti explica totul de-a fir a par. Preturile sunt bune ca si masinile pe care le ofera spre inchiriere. Sunt mai multe firme care se ocupa cu acest business si ai de unde alege. Eu prefer companiile romanesti, in primul rand pentru ca au preturi mai mici decat marile firme iar masinile pe care le ofera nu sunt mai breze decat cele pe care le inchiriaza companiile autohtone.

De acum prietenul meu stie pentru ce varianta sa opteze, iar sosirea lui in tara nu va mai fi un calvar. Sper ca ghinioanele lui legate de venirea in Romania sa se termine. Mi-a zis ca data viitoare va profita din plin de masina pe care o va inchiria si se gandeste chiar sa mearga in vacanta cu ea prin tara.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Proiectul balnear al Bucurestiului dat uitarii

Poate pentru unii pare incredibil, dar in Bucuresti sunt ape termale cu proprietati similare cu cele de la Baile Herculane. In nordul Capitalei a functionat incepand cu anii ’80 singurul bazin cu apa termala care era pompata de la o... Continue →